حساب مجازي PocketOption حساب مجازي PocketOption

فارکس حرفه ای

راهنماي حساب دمو پاكت آپشن PocketOption

?استفاده از حساب دمو پاكت آپشن PocketOption?
حساب دمو در پلتفرم پاكت آپشن در واقع از نظر فني و عملكرد يك كپي كامل از حساب زنده پاكت آپشن است با اين تفاوت كه مشتري در حساب دمو با استفاده از پول مجازي به معامله مي‌پردازد.

نمادهاي پاكت آپشن، نقل قول هاي قيمتي، انديكاتورهاي پاكت آپشن و سيگنال ها كاملا با حساب واقعي پاكت آپشن يكسان هستند و با ثبت نام در بروكر پاكت آپشن مي‌توانيد به راحتي به آنها دسترسي پيدا كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

بنابراين حساب دمو يك راه عالي براي تمرين و يادگيري، تست كردن تمام استراتژي هاي پاكت آپشن و توسعه مهارت هاي مديريت پول تلقي مي‌شود. اين يك ابزار فوق‌العاده براي اين است كه اولين قدم هاي معاملاتي خود را برداريد، نحوه علمكرد پلتفرم پاكت آپشن را ببينيد و معامله كردن را ياد بگيريد.

حتي معامله گران پيشرفته و حرفه‌اي پاكت آپشن نيز از حساب دمو استفاده مي‌كنند تا تكنيك هاي معاملاتي و استراتژي هاي پاكت آپشن جديد خود را محك بزنند و بدون ريسك بهترين روند معامله را پيدا كنند.

در پلتفرم پاكت آپشن مي‌توانيد قبل از ثبت نام حساب واقعي يا بعد از آن از با ورود به حساب تمريني پاكت آپشن از آن استفاده كنيد. در واقع حساب دمو براي اهداف آموزشي طراحي شده است و پيشنهاد مي‌شود حتما قبل از ورود به دنياي واقعي معاملات از امكانات اين نوع حساب بهره بگيريد.

شروع معامله با حساب دمو با يك كليك
ثبت نام در پلتفرم پاكت آپشن يك فرايند بسيار ساده است و مي‌توانيد در چند ثانيه اين كار را انجام دهيد. براي باز كردن رابط كاربري معاملات در پاكت آپشن با يك كليك، در صفحه اول وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن بر روي گزينه شروع با يك كليك يا Start in one Click كليك كنيد.

اين شما را به به صفحه معاملات دمو پاكت آپشن منتقل مي‌كند. در اينجا با كليك بر روي گزينه ادامه معاملات دمو يا Continue Demo Trading شما مي‌توانيد هزار دلار پول مجازي در حساب دمو شروع به معامله كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

به منظور ادامه استفاده از حساب دمو پاكت آپشن، مي‌توانيد نتايج معاملاتي خود را ذخيره كنيد و به سراغ استفاده از يك حساب واقعي برويد. بر روي گزينه ثبت نام يا Registration كليك كنيد تا به افتتاح حساب پاكت آپشن بپردازيد.

با اين كار سه گزينه در دسترس شما خواهد بود: ثبت نام با آدرس ايميل خودتان، ثبت نام با حساب فيس‌بوك يا ثبت نام با حساب گوگل. تمام كاري كه لازم داريد انجام دهيد انتخاب يك روش مناسب براي خودتان و ساخت يك رمز عبور است. در زير به مراحل ثبت نام با هر روش پرداخته‌ايم:

نحوه افتتاح حساب دمو پاكت آپشن با ايميل
در قدم اول بايد صفحه اول سايت رسمي پاكت آپشن بدون فيلتر، در سمت بالا سمت راست، بر روي گزينه ثبت نام يا Registeration كليك كنيد.

حالا براي ثبت نام شما بايد فرم ساده ارائه شده براي اطلاعات ضروري را پر كرده و بر روي گزينه Sign Up كليك كنيد. در اين فرم از شما يك آدرس ايميل صحيح خواسته مي‌شود. همينطور بايد يك رمز عبور قدرتمند بسازيد و دو بار آن را وارد كنيد.

در ادامه با زدن تيك گزينه خواندن قوانين ثبت نام، نهايتا بر روي گزينه Sign Up كليك كنيد و منتظر ايميلي باشيد كه از طرف پاكت آپشن فارسي به آدرس ايميل ارائه شده توسط شما ارسال مي‌شود.

در آن ايميل بر روي لينكي كه در اختيار شما قرار داده شده است كليك كنيد تا حساب پاكت آپشن خود را فعال كنيد. حالا حساب شما فعال شده است و ايميل شما نيز تاييد شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

كافي است براي استفاده از حساب دمو بر روي گزينه Trading كليك كرده و در ادامه Trading Demo Account يا معامله با حساب دمو را انتخاب كنيد. حالا گزينه ادامه معامله دمو يا Continue Demo Trading را انتخاب كنيد.

حالا شما مي‌توانيد به معامله با حساب آموزشي پاكت آپشن بپردازيد. در حساب دمو شما 10 هزار دلار پول مجازي در اختيار شما قرار مي‌گيرد كه مي‌توانيد آن را دوباره شارژ كنيد.

اگر مي‌خواهيد به استفاده از حساب واقعي پاكت آپشن بپردازيد، پس از كليك بر روي معامله يا Trading روي گزينه معامله سريع با حساب واقعي يا Quick Trading Real Account كليك كنيد. در اين حالت شما بايد به واريز بپردازيد. حداقل واريز به حساب پاكت آپشن 10 دلار است.

ثبت نام حساب دمو پاكت آپشن با Facebook
اگر به حساب فيس‌بوك خود دسترسي آساني داريد يكي از گزينه هاي راحت ثبت نام در پاكت آپشن از طريق Facebook است. اين نوع ثبت نام تنها با چند كليك قابل انجام است. در صفحه‌اي كه بايد فرم اطلاعات اوليه را پر كنيد، به جاي گزينه Sign Up روي گزينه Facebook كليك كنيد.

حالا صفحه ورود به فيس‌‌بوك ظاهر مي‌شود كه بايد اطلاعات ورود و ايميلي كه براي فيس‌بوك استفاده كرده‌ايد را وارد كنيد. رمز عبور فيس‌بوك خود را وارد كرده و روي گزينه ورود يا Log In كليك كنيد.

پس از اين كار، پاكت آپشن از شما درخواست مي‌كند كه به نام، تصوير پروفايل و آدرس ايميل فيس‌بوك شما دسترسي پيدا كنيد. براي ادامه روي Continue كليك كنيد. با اين كار به طور اتوماتيك به پلتفرم پاكت آپشن منتقل مي‌شويد و مثل روش قبل، مي‌توانيد از حساب دمو در پاكت آپشن استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

ثبت نام حساب دمو پاكت آپشن با حساب گوگل
در كنار فيس‌بوك شما مي‌توانيد از حساب گوگل خود براي ثبت نام در پاكت آپشن كمك بگيريد. كافي است در صفحه اطلاعات اوليه، به جاي Sign Up روي گزينه Google كليك كنيد.

در صفحه‌اي كه باز مي‌شود لازم است شماره تلفن يا ايميل خود را وارد كرده و گزينه Next يا بعدي را بزنيد. حالا بايد رمز عبور حساب گوگل خود را وارد كرده و به صفحه بعدي برويد.

حالا شما بايد ايميلي كه به شما ارسال شده است را دنبال كرده و با استفاده از آن وارد حساب هاي پاكت آپشن خود شده و به راحتي به معامله با حساب تمريني پاكت آپشن بپردازيد.

از آنجايي كه معمولا شما از قبل به حساب گوگل خود وارد شده‌ايد، احتمالا حتي مرحله ورود ايميل و رمز عبور نيز پيش روي شما نباشد و تنها با يك كليك بتوان حساب گوگل خود را با پاكت آپشن ايران مرتبط كنيد و بدون مراحل اضافه از امكانات حساب دمو بهره بگيريد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

تفاوت معامله با حساب دمو و واقعي پاكت آپشن
?حساب دمو پاكت آپشن
حساب واقعي پاكت آپشن
⚡كيفيت و سرعت اجراي بالا
كيفيت و سرعت منطبق با شرايط بازار
?معامله با سرمايه مجازي
معامله با سرمايه واقعي معامله‌ گر
?عدم دخالت احساسات
تاثير بالاي احساسات
بسياري از معامله‌ گران در حساب دمو PocketOption خود به سودآوري قابل توجهي دست پيدا مي‌كنند اما زماني كه سراغ معاملات واقعي با پول خود مي‌روند، ممكن است با ضررهاي متوالي مواجه شوند. چرا چنين اتفاقي مي‌افتد؟

بايد توجه ويژه داشته باشيد كه حساب‌ هاي دمو سرعت و كيفيت اجراي بهتري نسبت به معاملات واقعي ارائه مي‌كند. در واقع شرايط معاملات واقعي پاكت آپشن ممكن است بر اساس نوسان در بازار و نقدينگي پايين تغيير كند و غيرقابل پيش‌بيني باشد.

نكته مهم ديگر اين است كه حساب‌ هاي دمو اغلب سرمايه‌ مجازي بيشتري نسبت به چيزي كه معامله ‌گر در واقعيت از آن مي‌تواند استفاده كند، براي او فراهم مي‌كند. بنابراين معامله با مبالغ بالا كه سودآوري بالايي نيز براي شما دارد، با معامله با مبالغ كم خودتان، متفاوت است.

اما مهمترين مورد اين است كه يك حساب دمو نمي‌تواند احساساتي مانند ترس، اميد يا طمع كه معامله ‌گران در هنگام معاملات واقعي تجربه خواهند كرد را شبيه‌ سازي كند و احساسات بازار پاكت آپشن بر روي آن تاثيري ندارد. وقتي با سرمايه خودتان در پاكت آپشن معامله مي‌كنيد، ممكن است از روي ترس يا طمع كارهايي انجام دهيد كه در هنگام معامله با حساب دمو انجام نمي‌دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

به طوري حساب ‌هاي دمو مي‌توانند تعدادي مزايا براي معامله ‌گران تازه‌كار فراهم كنند زيرا اجازه مي‌دهند تا بهتر با نرم‌افزار معاملاتي آشنا شويد و با روند كار بازار تا حدودي آشنا شويد. مشكل اين است كه نتايج شبيه‌ سازي شده با نتايج معاملات واقعي كاملا يكسان نيست.

بنابراين معامله ‌گران بايد بدانند كه پس از ورود به حساب پاكت آپشن بدون فيلتر نحوه‌ اجراي معاملات، ميزان سرمايه و احساسات نسبت به معاملات واقعي متفاوت است زيرا در حساب دمو با پول مجازي معامله مي‌شود و اين تاثير قابل توجهي به روند معاملات مي‌گذارد.

نحوه شارژ حساب دمو پاكت آپشن
يكي از جذابيت هاي حساب آزمايشي پاكت آپشن اين است كه حتي پس از به پايان رساندن مبلغ هزار دلاري خود به راحتي با چند كليك مي‌توانيد مبلغ مورد نظر را دوباره شارژ كنيد و به معامله بيشتر بپردازيد.

براي شارژ حساب دمو پاكت آپشن در منوي بالاي صفحه بر روي مبلغ باقي مانده كليك كنيد و در صفحه باز شده بر روي گزينه Top-Up يا شارژ كليك كنيد تا هر مقدار دلخواه خود را به حساب دمو اضافه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

در صفحه‌اي كه باز مي‌شود شما مي‌توانيد هر مبلغي را در كادر مربوطه وارد كنيد و سپس روي گزينه Add كليك كنيد تا آن مبلغ مجازي به حساب شما واريز شود.

مزاياي حساب دمو پاكت آپشن PocketOption
واضح است كه استفاده از حساب دمو يا تمريني پاكت آپشن به طور قابل توجهي محبوبيت بالايي دارد و همه انواع معامله گران سعي مي‌كنند از امكانات آن بيشترين استفاده را بكنند. در واقع ورود به حساب واقعي پاكت آپشن بدون بهره گيري از حساب دمو ريسك بالايي دارد.

حساب دمو مزاياي بسياري دارد كه در زير به مهمترين آنها اشاره مي‌كنيم:

تست و امتحان كردن همه انديكاتورها و ابزارهاي تكنيكال
بهترين راه آشنايي با پلتفرم متاتريدر
يادگيري ترفندهاي معاملاتي براي سودآوري پاكت آپشن
كشف سبك معاملاتي خود كه با آن راحت تر هستيد
ساخت استراتژي هاي پاكت آپشن مختلف و امتحان كردن آنها
معامله بدون ريسك از دست دادن سرمايه
بنابراين حساب تمريني يا دمو يكي از ابزار كليدي است كه همه معامله گران حتي معامله گران حرفه‌اي نيز بايد از آن بهره بگيرند تا بدون ريسك تكنيك ها و استراتژي هاي معاملاتي پاكت آپشن خود را امتحان كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

جابه‌جايي بين حساب دمو و واقعي پاكت آپشن
از آنجايي كه معامله گران و سرمايه گذاران معمولا بايد زياد از دو نوع حساب واقعي و دمو استفاده كنند و بين آنها جابه‌جا شوند،‌ بايد به ياد داشته باشيد كه چطور سريع اين كار را انجام دهيد.

براي جابه‌جايي از حساب دمو به واقعي اقدامات زير را دنبال كنيد:

1 – بر روي حساب دموي خود در بالاي صفحه پلتفرم كليك كنيد.

2 – بر روي گزينه حساب زنده پاكت آپشن يا Live Account كليك كنيد.

3 – پلتفرم شما را مطلع مي‌كند كه بايد يك سرمايه گذاري در حساب خود انجام دهيد. اگر حساب شما شارژ نشده باشد شما مي‌توانيد با انتخاب گزينه Deposit Now اين كار را انجام دهيد. حداقل واريز پاكت آپشن 10 دلار است.

پس از شارژ حساب پاكت آپشن خود مي‌توانيد وارد حساب واقعي شويد و به راحتي در معاملات واقعي شركت كنيد.

براي انتقال از حساب واقعي به حساب دمو نيز به همين صورت با كليك بر روي حساب خود در بالاي صفحه، با كليك كردن بر روي Demo Account به صفحه حساب دمو منتقل مي‌شويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

سوالات متداول راهنماي حساب دمو پاكت آپشن
نحوه افتتاح حساب دمو چگونه است؟
ثبت نام در پلتفرم پاكت آپشن يك فرايند بسيار ساده است و مي‌توانيد در چند ثانيه اين كار را انجام دهيد. براي باز كردن رابط كاربري معاملات در پاكت آپشن با يك كليك، در صفحه اول وب سايت رسمي بروكر پاكت آپشن بر روي گزينه شروع با يك كليك يا Start in one Click كليك كنيد. همينطور مي‌توانيد از فيس‌بوك و حساب گوگل براي فعال سازي حساب پاكت آپشن استفاده كنيد.

چرا از حساب دمو استفاده مي‌كنيم؟
حساب دمو يك راه عالي براي تمرين و يادگيري، تست كردن تمام استراتژي ها در پاكت آپشن و توسعه مهارت هاي مديريت پول تلقي مي‌شود. اين يك ابزار فوق‌العاده براي اين است كه اولين قدم هاي معاملاتي خود را برداريد، نحوه علمكرد پلتفرم پاكت آپشن را ببينيد و معامله كردن را ياد بگيريد. براي اطلاعات بيشتر از طريق واتساپ و تلگرام با ما ارتباط برقرار كنيد.

چطور حساب دمو را شارژ كنيم؟
براي شارژ حساب دمو پاكت آپشن در منوي بالاي صفحه بر روي مبلغ باقي مانده كليك كنيد و در صفحه باز شده بر روي گزينه Top-Up يا شارژ كليك كنيد تا هر مقدار دلخواه خود را به حساب دمو اضافه كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

بزرگترين تفاوت حساب دمو و واقعي چيست؟
مهمترين مورد اين است كه يك حساب دمو نمي‌تواند احساساتي مانند ترس، اميد يا طمع كه معامله ‌گران در هنگام معاملات واقعي تجربه خواهند كرد را شبيه‌ سازي كند. وقتي با سرمايه خودتان در پاكت آپشن معامله مي‌كنيد، ممكن است از روي ترس يا طمع كارهايي انجام دهيد كه در هنگام معامله با حساب دمو انجام نمي‌دهيد.

مزاياي حساب دمو چيست؟
تست و امتحان كردن همه انديكاتورها و ابزارهاي تكنيكال
بهترين راه آشنايي با پلتفرم متاتريدر
سودآوري در پاكت آپشن با يادگيري ترفندهاي مختلف
كشف سبك معاملاتي خود كه با آن راحت تر هستيد
ساخت استراتژي هاي مختلف و امتحان كردن آنها
معامله بدون ريسك از دست دادن سرمايه
 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام :  00971527829474

تلگرام: https://t.me/Pfx_persian

واتس آپ: https://wa.me/971527829474

اينستاگرام Instagram:  https://www.instagram.com/pforex

آپارات Aparat:  https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام:  https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

فيس بوك Facebook: https://www.facebook.com/PFOREXFA

  يوتيوب Youtube  : https://m.youtube.com/PFOREX-FA

 ايميل:  [email protected]

تيك تاك Tiktok:  https://www.tiktok.com/@pforex?

پينترست Pinterest: https://www.pinterest.com/pforex/_created/

رديت Reddit: https://www.reddit.com/user/pforex/

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1401/8/21 ساعت: ۱۰ توسط:pforex :

تعريف زنجيره‌ي آپشن Option Chain پاكت آپشن

زنجيره‌ي آپشن يا زنجيره‌ي اختيار در واقع براي نقل قول قيمتي آپشن‌ها از طريق ليستي از قيمت‌هاي استرايك در دسترس و همينطور تاريخ انقضاها براي نماد معاملاتي مربوطه انجام مي‌شود.

در مثال زير، زنجيره‌ي آپشن مربوط به سهام شركت اپل (AAPL) را با تاريخ انقضاي 20 ژانويه‌ي سال 2017، مشاهده مي‌كنيد.

در سمت چپ تمام آپشن‌هاي Call قرار گرفته‌اند، در بخش مركزي قيمت‌هاي استرايك و در سمت راست نيز ليستي از آپشن‌هاي Put را مي‌توانيد ببينيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

قسمتي كه با رنگ سبز مشخص شده است، قيمت‌هاي استرايكي را نمايش مي‌دهد كه In The Money يا سودده هستند و معمولا بيشتر از آپشن‌هاي Out of the Money قيمت دارند.

شما همينطور مي‌توانيد مشاهده كنيد كه براي هر قيمت استرايك، قيمت Bid و Ask جداگانه‌اي در ليست آورده شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


قيمت‌گذاري آپشن‌هاي Pocketoption
قيمت‌گذاري آپشن‌ها به موارد بسياري مرتبط مي‌شود كه در زير به مقدمات و موارد مهم آن مي‌پردازيم.

عناصر اصلي كه در قيمت‌گذاري آپشن تاثيرگذار هستند، زمان انقضا، نوسان ضمني و ارزش ذاتي است.

هر چقدر زمان بيشتري به رسيدن به تاريخ انقضا باقي مانده باشد، قراردادها ارزش بالاتري خواهند داشت زيرا زمان و فرصت بيشتري براي رسيدن به قيمت استرايك و عبور از آن باقي مانده است.

با گذشت زمان و تاثير زمان بر روي آپشن، شاهد فرسايش قيمت آپشن خواهيم بود كه مخصوصا در هفته‌ي آخر قبل از انقضا خود را نشان مي‌دهد.

نوسان ضمني در واقع چيزي است كه بازار در مورد محدوده‌ي قيمتي نماد معاملاتي مربوط به آپشن تصور مي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

بنابراين اگر نوسان ضمني بالايي وجود داشته باشد،‌ بازار در واقع فكر مي‌كند كه حركت قيمتي بزرگي در نماد معاملاتي به وجود خواهد آمد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


ارزش ذاتي نيز در واقع مقداري است كه آپشن در حال حاضر سودآور يا In the Money است.

بنابراين اگر يك قرارداد آپشن Call داشته باشيد كه قيمت استرايك 50 دلاري دارد و نماد معاملاتي مربوط به آن با قيمت 60 دلار معامله مي‌شود، در واقع آپشن 10 دلار ارزش ذاتي پيدا كرده است.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/17 ساعت: ۲۳ توسط:pforex :

معامله پاكت آپشن با الگوي پرچم سه گوش

ياد گرفتن تشخيص الگوهاي تكنيكال قبل از اينكه قيمت شروع به حركت كند، يكي از كليدي‌ترين جنبه‌هاي معاملات روزانه است.

درست است كه پيش‌بيني بازار با دقت 100 درصدي غيرممكن است اما اگر به مدت كافي معامله كرده باشيد، شروع به تشخيص الگوهايي خواهيد كرد كه مي‌توانند سيگنالي از حركات آينده بازار باشند.

الگوهاي سر و شانه، فنجان و دسته و پرچم‌هاي سه ‌گوش از رايج‌ترين الگوهايي هستند كه معامله‌گران براي شناسايي ادامه ترندها يا تغيير جهت،‌ استفاده مي‌كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

الگوي پرچم سه‌ گوش يا Pennant در Pocketoption چيست؟
الگوي پرچم سه گوش همانطور كه از اسم آن مشخص است مانند يك پرچم سه گوشه‌‌اي است كه بر روي چارت معاملاتي شكل گرفته است.

معامله‌گران از الگوي پرچم سه‌ گوش استفاده مي‌كنند تا متوجه شوند كه چه زماني يك ترند در حال استراحت، دوباره به حركت تند خود ادامه خواهد داد.

الگوهاي پرچم سه‌ گوش در واقع با كندل‌هايي به شكل پرچم كه پس از يك حركت قابل توجه صعودي يا نزولي شكل گرفته‌اند،‌ قابل تشخيص هستند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


حركت تند ابتدايي قبل از رسيدن به شكل پرچم، در واقع ميله‌ي پرچم تلقي مي‌شود و نشان‌دهنده‌ي دوره‌اي قدرتمند از حركت به يك سمت در بازار است.

اما زماني كه حركت بزرگ بازار متوقف مي‌شود، يك دوره‌ي ثبات در بازار شروع مي‌شود.

اين دوره‌ي تثبيت بازار معمولا به شكل يك پرچم سه گوش به نمايش درمي‌آيد و نماد معاملاتي به ايجاد حداكثر‌هاي پايين‌تر و حداقل‌هايي بالاتر مي‌پردازد.

دو خط ترند به طور همزمان شكل مي‌گيرد، يكي به سمت پايين كه سطح مقاومت را به چالش مي‌كشد و يكي به سمت بالا كه سطح حمايت را به ما نشان مي‌دهد.

 

 


براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


اين الگوهاي پرچم مي‌توانند صعودي يا نزولي باشد. اين صعودي يا نزولي بودن در واقع به جهت ترند بستگي دارد. اما عنصر كليدي در الگوها، ميله پرچم است.

بسياري از چارت‌هاي معاملاتي شكل‌هايي را نمايش مي‌دهند كه مشابه يك پرچم سه گوش است. اما شما بايد قبل از هر كاري از وجود ميله پرچم نيز اطمينان حاصل كنيد.

حركت صعودي يا نزولي متداوم و قابل توجه قبل از شكل‌گيري پرچم بايد حضور داشته باشد تا بتوانيم اين الگو را تاييد شده بدانيم.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/4/6 ساعت: ۲۳ توسط:pforex :

قانون PDT معامله‌گر روزانه الگو PocketOption

قانون PDT يا معامله‌گر روزانه الگو، قانوني است كه به معاملات نمادهاي معاملاتي اعمال شده است و به معامله‌گران روزانه‌اي اختصاص دارد كه در حساب مارجين خود، در دوره‌ي 5 روزه، تعداد 4 يا بيشتر معامله انجام مي‌دهند.

يك معامله‌ روزانه در واقع معامله‌اي است كه شما به خريد يا فروش يك نماد معاملاتي مي‌پردازيد و در همان روز همان معامله را مي‌بنديد.

اساسا، اگر شما يك حساب با موجودي 5000 دلار داشته باشيد، شما تنها مي‌تواند 3 معامله روزانه در هر دوره‌ي 5 روزه انجام دهيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

زماني كه ارزش حساب شما بيشتر از 25000 دلار باشد، اين محدوديت ديگر براي شما اعمال نمي‌شود.

شما معمولا نيازي نداريد كه در مورد نقض كردن اين قانون نگران باشيد چون معمولا بروكرها به شما در اين مورد هشدار مي‌دهند.

البته توجه داشته باشيد كه اگر به هشدارها توجه نكنيد، حساب بروكر شما براي 90 روز مسدود مي‌شود و براي شارژ حساب دمو در بروكر پاكت آپشن مي توان

اين قانون PDT در سال 2001 و به عنوان يك قانون براي كمك به كاهش ريسك مربوط به معاملات روزانه، پياده‌سازي شده است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


تعريف PDT در پاكت آپشن
زماني كه حساب معاملاتي شما به عنوان يك معامله‌گر روزانه الگو تعيين شود، پس شما بايد حداقل 25000 دلار ارزش خالص در حساب خود داشته باشيد.

نكته‌ي مثبت اين است كه شما قدرت خريد بيشتر با استفاده از اهرم يا لوريج خواهيد داشت. براي افرادي كه معامله‌گر روزانه نيستند، قدرت خريد 2:1 است در حالي كه معامله‌گران روزانه 4:1 قدرت خريد دارند.

بنابراين اگر شما 25000 دلار در حساب خود داشته باشيد، با نسبت 4 به 1، در واقع 100000 دلار قدرت خريد معامله روزانه خواهيد داشت.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

با اين حال توجه داشته باشيد اين معاملات روزانه مربوط مي‌شود بنابراين شما نمي‌توانيد پوزيشن‌هاي خود را تا روز بعد نگه داريد.

نكته مهم ديگر است كه حساب شما در ابتداي روز معاملاتي بايد 25000 دلار داشته باشد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


به اين ترتيب كه حساب شما نمي‌تواند در ابتداي روز 24500 دلار داشته باشد و در ادامه‌ي روز با افزايش ارزش به 25000 برسد. از همان ابتداي روز حداقل 25000 دلار در حساب لازم است.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/31 ساعت: ۲۳ توسط:pforex :

استراتژي پاكت آپشن اسپرد تقويم

اسپرد تقويم يك استراتژي آپشن است كه به معامله‌گران و سرمايه‌گذاران اجازه مي‌دهد كه وارد معاملات خريد و فروش يك نماد معاملاتي به طور همزمان شوند كه قيمت استرايك يكسان و تاريخ انقضا متفاوت دارند.

معامله‌گران آپشن مي‌توانند از اسپرد تقويم (Calendar Spread) به عنوان راهي براي ورود به معامله خريد با قيمت ارزان استفاده كنند.

در نتيجه، معامله‌گر آپشن اين انتخاب را خواهد داشت كه آپشن‌هاي Call يا Put بلند‌مدت‌تر را با قيمت كمتر در اختيار داشته باشد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

توجه داشته باشيد كه اين استراتژي را مي‌توان هم با آپشن‌هاي Call و هم Put استفاده كرد.

چطور با اسپرد تقويم در Pocketoption معامله كنيم؟
همانطور كه قبل‌تر گفتيم، اسپرد تقويم يك استراتژي است كه در آن معامله‌گر به باز كردن دو معامله با زمان‌هاي انقضاي متفاوت براي يك نماد معاملاتي مي‌پردازد.

ايده‌ي اين استراتژي به اين مربوط مي‌شود كه هزينه‌ي باز كردن يك معامله خريد را كاهش دهيد و همينطور به پوشش ريسك بپردازيد.

بنابراين براي مثال اگر شما يك معامله Long Call داشته باشيد اما فكر كنيد كه ممكن است قيمت به زودي كاهش پيدا كند، مي‌توانيد يك Call با تاريخ انقضاي كوتاه‌‌تر را در واكنش به آن به فروش برسانيد.

در ادامه مي‌توانيد از اين طريق معامله Long Call خود را در مواقعي كه قيمت كاهش پيدا مي‌كند يا در حال ثبات مي‌ماند، پوشش ريسك كنيد.

اين يك استراتژي آپشن نسبتا پيشرفته محسوب مي‌شود بنابراين اگر در بازار معاملات آپشن‌ها تازه‌كار هستيد، بهتر است قبل از باز كردن يك اسپرد، بيشتر با مباحث مقدماتي آشنا شويد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

 

 

خبر خوب در هنگام استفاده از اين استراتژي اين است كه شما داراي يك حداكثر ضرر خواهيد بود؛ بنابراين ريسك‌تان محدود است.

معامله آپشن‌ها نسبت به سهام بسيار پيچيده‌تر است و همينطور با نوسان بسيار بيشتري سر و كار خواهيد داشت.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


با اين حال اين نوسان بالا به معامله‌گران آپشن حرفه‌اي و بادانش اين اجازه را مي‌دهد كه تقريبا در هر شرايطي از بازار بتوانند سودآوري كنند.

 

 

 

 

 

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

فاركس حرفه اي

 

 


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/23 ساعت: ۰۰ توسط:pforex :

استراتژي پاكت آپشن Long Call

راه‌هاي بسياري براي سودآوري از حركات نماد و سهام معاملاتي بدون اينكه در واقع به خريد نماد و سهام بپردازيد وجود دارد كه يكي از آنها استراتژي آپشن Long Call است.

آپشن‌ها استراتژي‌هاي بسياري را فراهم مي‌كنند زيرا راه‌هاي فراواني براي معامله‌گران وجود دارد كه خريد و فروش آپشن‌ها در تاريخ‌ها و قيمت استرايك متفاوت را با هم تركيب كنند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

يك آپشن در واقع يك قرارداد مالي است كه اجازه مي‌دهد يك فرد به خريد يا فروش نماد معاملاتي مربوط به آن آپشن مانند سهام، شاخص يا ETF با يك قيمت خاص در يك بازه زماني مشخص بپردازد.

خريد يك آپشن كه به شما حق خريد سهام يا نماد معاملاتي را در يك تاريخ مشخص شده مي‌دهد، آپشن Call ناميده مي‌شود. اين در حالي است كه فروش با آپشن Put شناخته مي‌شود.

خريد و فروش آپشن‌ها از بازارهاي باينري آپشن انجام مي‌گيرد كه در آن قراردادها بر اساس نماد معاملاتي مربوطه معامله مي‌شوند. شما مي‌توانيد به خريد آپشن Call از طريق بروكرها بپردازيد.

يكي از رايج‌ترين استراتژي‌ها و معاملاتي كه با آپشن‌ها انجام مي‌شود با نام Long Call مشهور است.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


آموزش باينري آپشن و آموزش پاكت آپشن
براي يادگيري معاملات در باينري آپشن، مراجع متفاوتي وجود دارد اما فاركس حرفه اي اولين گروه اي است كه حدود 10 سال پيش به ارائه خدمات زمينه آموزش تصويري باينري آپشن پرداخته و با توجه به درخواست مشتريان، در ساال 2013 بيش از 5 جلسه آموزشي درمورد بروكرهاي باينري آپشن و معاملات تهيه، توليد و تقديم حضور كرده.

در سال 2017 هم نرم افزار يا اپليكيشن دستيار فاركس حرفه اي كه به صورت هوشمند به ارائه سيگنال و تحليل هاي سودده در فاركس و باينري آپشن تهيه شد، كه معامله گران در بروكرهاي IQoption و OlympTrade و پاكت آپشن از آنها بره مي برند.

آپشن Long Call در Pocketoption چيست؟
يك معامله Long Call به زبان ساده يك آپشن Call است كه در آن شما پيش‌بيني مي‌كنيد قيمت نماد معاملاتي مربوط به آپشن، قبل از پايان تاريخ انقضا افزايش خواهد يافت.

اگر شما در حال خريد يك آپشن Long Call هستيد، در واقع اين به معناي آن است كه مي‌خواهيد قيمت نماد مربوط به آن افزايش پيدا كند تا از آن سودآوري كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

اين سودآوري با استفاده از حق خودتان براي خريد نماد معاملاتي موردنظر با قيمت تعيين شده در قرارداد (قيمت استرايك) و معمولا فروش بلافاصله آنها، به دست مي‌آيد.

به عنوان يكي از رايج‌ترين استراتژي‌هاي معاملاتي،‌ در واقع Long Call، يك استراتژي صعودي به شمار مي‌آيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


اگر فكر مي‌كنيد كه قيمت نماد معاملاتي افزايش خواهد يافت، به خريد آپشن Call يا در واقع انجام Long Call مي‌پردازيد چون وقتي قيمت نماد افزايش پيدا كند، ارزش يك آپشن Call نيز بيشتر مي‌شود.

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/3/14 ساعت: ۰۰ توسط:pforex :

مقايسه چارت‌هاي معاملاتي پاكت آپشن

درك هر دو نوع چارت تيك و چارت زماني براي معامله‌گران ضروري هستند و معامله‌گر ممكن است استفاده از يكي را بيشتر از ديگري براي سبك معاملاتي بروكر معتبر پاكت آپشن خود مناسب بداند.

چارت‌هاي مبتني بر تيك، با تغيير به اندازه يك تيك (تعداد معامله مشخص شده از قبل)، يك ميله‌ي جديد ايجاد مي‌كند.

چارت‌هاي زماني از يك بازه زماني استفاده مي‌كنند و مي‌توانند با بازه‌هاي زماني مختلفي هماهنگ شوند. بنابراين معامله‌گران انتخاب‌هاي بسياري در خصوص چارت‌هاي معاملاتي دارند و مقايسه چارت‌هاي معاملاتي جذابيت پيدا مي‌كند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

چارت يك دقيقه‌اي يا زماني
چارت‌هاي زماني مي‌توانند با بازه‌هاي زماني مختلفي پياده‌سازي شوند. با اين حال، اگر شما از چارت براي معاملات فعالانه استفاده كنيد، بهتر است بر روي دوره‌هاي كوتاه‌مدت تمركز كنيد.

اگر از چارت يك دقيقه‌اي، دو دقيقه‌اي يا پنج دقيقه‌اي استفاده كنيد، بنابراين يك ميله زماني كه بازه زماني به پايان برسد، شكل مي‌گيرد.

براي دوره‌ي يك دقيقه‌اي، هر يك دقيقه يك ميله كه قيمت‌هاي حداكثر، حداقل، باز شدن و بسته شدن را نشان مي‌دهد، ايجاد مي‌شود.

اين باعث ايجاد يك محور افقي متحد بر روي چارت قيمتي مي‌شود زيرا تمام ميله‌هاي قيمتي در طول زمان و به اندازه يكسان از هم فاصله گرفته‌اند.

در اين نوع چارت، اگر حداقل يك تراكنش انجام شود، در هر ساعت 60 ميله قيمتي ايجاد مي‌شود. چارت‌هاي يك دقيقه‌اي در بين معامله‌گران روزانه محبوب هستند اما تنها انتخاب موجود نيستند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


چارت تيك بروكر pocketoption
ميله‌ها در يك چارت تيك بر اساس تعداد خاصي از تراكنش‌ها ايجاد مي‌شوند. براي مثال، يك چارت 512 تيك پس از از 512 تراكنش يك ميله چارتي ايجاد مي‌كند.

شما مي‌توانيد چارت‌هاي تيك را به تعداد تراكنش‌هايي كه خودتان مي‌خواهيد، تغيير دهيد براي مثال، 5 تيك يا 15446 تيك.

در طول روز، زمان‌هاي فعال يا خلوت در بازار وجود دارد كه تعداد زياد يا تعداد كمي از تراكنش‌ها در آن زمان‌ها انجام مي‌گيرد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

بنابراين، محور افقي يا X در چارت‌هاي تيك به اندازه‌ي چارت‌هاي زماني يكپارچه نيست. زماني كه يك بازار باز مي‌شود، در آن مقداري نوسان و فعاليت وجود دارد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


بنابراين، ميله‌هاي تيك به طور سريعي ايجاد مي‌شوند. ممكن است تنها در دقيقه‌ي آغازين 5 ميله‌ي تيك ايجاد شود.

با اين حال در حين زمان استراحت و ناهار كه تراكنش‌ها كاهش پيدا مي‌كنند، ممكن است 5 دقيقه طول بكشد تا تنها يك ميله بر روي چارت ايجاد شود.

 

 

 

 

 

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971555406880

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/8 ساعت: ۱۵ توسط:pforex :

معامله پاكت آپشن با بهترين چارت زماني

معامله‌گران تازه‌كار اغلب به دنبال اين است كه بهترين بازه زماني براي نظارت به بازار در هنگام معاملات روزانه سهام را پيدا كنند.

آيا شما از چارت‌هاي تيك استفاده مي‌كنيد يا چارت 5 دقيقه‌اي را ترجيح مي‌دهد؟ يا اينكه استفاده از چارت يك دقيقه‌اي برايتان جذاب‌تر است؟

آيا يك چارت 15 دقيقه‌اي يا ساعتي در نظارت بر سطوح بزرگ مقاومت و حمايتي كه در چند روز اخير ايجاد شده است، بازده بهتري دارد؟

قبل از جواب دادن به اين سوالها،‌ بايد توجه داشته بايد كه بهترين چارت زماني براي شما، بايد در برنامه معاملاتي شما باشد. اگر برنامه معاملاتي در بروكر PocketOption نساخته‌ايد، از اين مطلب به عنوان راهنما استفاده كنيد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

بازه‌هاي زماني چارتي نوسان بازار را تغيير نمي‌دهند
اگر از كسي شنيديد كه چارت‌هاي يك دقيقه‌اي، بيش از حد نوساني هستند،‌ از آن شخص راهنمايي معاملاتي قبول نكنيد. نحوه ديدن داده، ميزان نوسان موجود در بازار را تغيير نمي‌دهد.

يك چارت تيك بيشترين داده را نشان مي‌دهد زيرا براي هر تراكنش (يا تعداد خاصي از تراكنش‌ها مانند 30 يا 500) يك ميله مي‌سازد.

چارت‌هاي يك دقيقه‌اي نشان مي‌دهند كه قيمت در حين بازه زماني يك دقيقه‌اي چطور حركت مي‌كند. همينطور يك چارت 5 دقيقه‌اي،‌ تغييرات قيمتي در هر 5 دقيقه را نشان مي‌دهد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


با گذر روز، بازه زماني خود را گسترش دهيد
با گذر روز، چارت تيك شما شامل ميله‌هاي بسياري خواهد بود، مخصوصا اگر با روز نوساني با حجم معاملات بالا سر و كار داشته باشيد.

اين باعث به وجود آمدن جزئيات بيش از حد مي‌شود. زماني كه بيش از حد زوم كرده‌ايد، ممكن است ديدن محدوده‌ي قيمتي كلي براي معاملات روزانه يا حتي ترند كلي فعلي، سخت باشد.

 

اينجاست كه باز كردن يك چارت يك دقيقه يا دو دقيقه‌اي مي‌تواند به شما كمك كند. اين چارت‌ها به عنوان خلاصه‌اي از چارت تيك عمل مي‌كنند و به معامله‌گر اطلاعات كلي‌تري از فعاليت بازار مي‌دهند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


چارت‌هاي يك دقيقه و دو دقيقه‌اي مخصوصا براي ارزيابي ترندها، نظارت بر سطوح حمايت و مقاومت روزانه و همينطور درك نوسان كلي بازار، بسيار مفيد واقع مي‌شوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971555406880

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971555406880

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/2/8 ساعت: ۱۵ توسط:pforex :

معامله با سطوح مقاومت و حمايت پاكت آپشن

معامله با سطوح مقاومت و حمايت پاكت آپشن: به زبان ساده، منطقه‌ يا سطح حمايت جايي است كه قيمت يك نماد معاملاتي تمايل دارد در آن از سقوط بازگردد و منطقه‌ي مقاومت جايي است كه قيمت نماد تمايل دارد از صعود بيشتر از آن اجتناب كند.

اما معامله‌گران در واقع اطلاعات بيشتري در مورد سطوح مقاومت و حمايت احتياج دارند تا بتوانند بر اساس اين سطوح در چارت معاملاتي، تصميم‌هاي سرمايه‌گذاري خود را انجام دهند.

 


براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

براي استفاده از سطوح مقاومت و حمايت به طور موثر، ابتدا لازم است كه درك كنيد معمولا قيمت‌ها چطور حركت مي‌كنند و در ادامه بر اساس اين چارچوب سطوح مقاومت و حمايت را تفسير كنيد.

شما همينطور لازم داريد بدانيد كه انواع مختلفي از حمايت و مقاومت وجود دارد از جمله حمايت و مقاومت‌هاي جزئي و قدرتمند (معامله با سطوح مقاومت و حمايت پاكت آپشن).

سطوح جزئي حمايت و مقاومت را مي‌تواند انتظار داشت كه مي‌شكنند در حالي كه سطوح قدرتمند احتمال بيشتري دارند كه مورد نفوذ قرار نگيرند و جهت قيمت را تغيير دهند.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


استفاده از خطوط ترند
سطوح حمايت و مقاومت با يك خط افقي و مورب به نام خطوط ترند (Trendlines) رسم مي‌شوند (معامله با سطوح مقاومت و حمايت پاكت آپشن).

اگر قيمت در دو نقطه‌ي قيمتي مشابه متوقف شده و تغيير جهت دهد، بنابراين يك خط افقي رسم مي‌شود تا نشان دهد بازار كار سختي در عبور از اين منطقه دارد.

در يك ترند صعودي، قيمت حد بالا و همينطور حد پايين بالاتري ثبت مي‌كند. در يك ترند نزولي، قيمت حد پايين و همينطور حد بالاي پايين‌تري ثبت مي‌كند.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

حداكثرها و حداقل‌ها را در حين يك ترند به وسيله‌ي يك خط به هم وصل كنيد. در ادامه اين خط را به سمت راست گسترش دهيد تا ببينيد در كدام نقطه احتمال توقف قيمت در حمايت و مقاومت آينده وجود دارد.

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


اين خطوط ساده، ترندها، محدوده‌هاي قيمتي و ديگر الگوهاي قيمتي را نمايان مي‌كنند.

سطوح مقاومت و حمايت براي معامله‌گران اطلاعاتي بصري را فراهم مي‌كنند كه نشان مي‌دهد نماد معاملاتي در حال حاضر به كدام سمت در حال حركت بوده و در آينده احتمال چه روندي وجود دارد (معامله با سطوح مقاومت و حمايت پاكت آپشن).

 

 

 

 


ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971588875100

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/1/27 ساعت: ۱۸ توسط:pforex :

برترين الگوهاي تغيير جهت پاكت آپشن

برترين الگوهاي تغيير جهت پاكت آپشن: در اين مطلب به برترين و محبوب‌ترين الگوهاي معاملاتي تغيير جهت كه خبر از پايان يك ترند غالب در بازار و شروع روند جديدي مي‌دهند، مي‌پردازيم.

الگوي سه خط حمله (Three Line Strike)
اين الگو كه بر روي چهار كندل تمركز دارد مي‌تواند بر روي بازه زماني كوتاه مدت شكل گرفته و مورد استفاده قرار گيرد (برترين الگوهاي تغيير جهت پاكت آپشن).

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 

 

نسخه‌ي نزولي الگوي سه خط حمله به صورت سه كندل صعودي كه هر كدام بالاتر از قبلي بسته مي‌شود، نشان داده مي‌شود.

كندل چهارم در همان سطح يا بالاتر از كندل سوم شكل مي‌گيرد اما تغيير جهت داده و پايين‌تر از اولين كندل الگو بسته مي‌شود.

نسخه صعودي اين الگوي معاملاتي شامل سه كندل نزولي مي‌شود كه هر كدام پايين‌تر از قبلي بسته مي‌شوند. اما كندل آخر در همان سطح يا پايين‌تر باز شده و بالاتر از كندل اول بسته مي‌شود.

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


الگوي سه كلاغ سياه
اين الگوي صعودي بر روي سه كندل استيك صعودي كه پس از يك ترند صعودي در بازار ظاهر مي‌شوند، تمركز دارد (برترين الگوهاي تغيير جهت پاكت آپشن).

مشخصه‌ اصلي اين الگو، جايگاه كندل‌ها در آن است: هر كندل در حوالي بدنه‌ي كندل قبلي باز شده و نزديك به حداقل آن بسته مي‌شود.

اين كندل‌ها حداقل‌هاي جديدي ايجاد مي‌كنند و اين الگو مي‌تواند نشان از يك تغيير جهت ترند بزرگ در بازار داشته باشد.

 

الگوي كنج كاهشي
براي پيدا كردن الگوي كنج كاهشي به دنبال دو خط ترندي باشيد كه رفته و رفته به هم نزديك مي‌شوند (برترين الگوهاي تغيير جهت پاكت آپشن).

 

براي افتتاح حساب در بروكر پاكت آپشن PocketOption اينجا را كليك كنيد.

 


اين خط ترندها بايد حداكثر و حداقل‌هاي يك ترند را به هم متصل كنند. الگوي كنج كاهشي مي‌تواند نشان‌دهنده‌ي يك تغيير جهت ترند صعودي باشد.

الگوي كنج افزايشي
يك الگوي كنج افزايشي شامل دو خط ترند در حال صعود مي‌شود كه رفته و رفته به هم نزديك مي‌شوند.

يك نقطه شكست به سمت پايين اين الگو را تاييد مي‌كند و مي‌تواند سيگنالي براي تغيير جهت يك ترند صعودي به يك ترند نزولي باشد (برترين الگوهاي تغيير جهت پاكت آپشن).

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971588875100

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/1/21 ساعت: ۱۲ توسط:pforex :

استراتژي معاملاتي بلندمدت پاكت آپشن

استراتژي معاملاتي بلندمدت پاكت آپشن: يكي از امن‌ترين روش‌هاي معامله در بازارهاي مالي اين است كه با داشتن تصوير كلي در ذهن به معامله كردن بپردازيد.

تصوير جامع و كامل بازار همه اطلاعات در دسترس براي يك جفت‌ارز را شامل مي‌شود. براي مثال چشم‌انداز جامع و بلند مدت براي يك جفت‌ارز، نرخ بهره هر دو كشور را در نظر مي‌گيرد.

 

همينطور اينكه اقتصاد هر كشور داراي ارز چطور عمل مي‌كند و همينطور زمينه‌ي فعلي بازار براي جفت‌ارز در حال حاضر چطور است (استراتژي معاملاتي بلندمدت پاكت آپشن).

نرخ بهره
اگر به دنبال معامله بلندمدت باشيد، نمي‌توانيد نرخ بهره را ناديده بگيريد. زماني كه شما يك معامله ارزي را بيشتر از يك روز باز نگه مي‌داريد، با مفهومي به نام Rollover مواجه خواهيد شد.

طبق ارزهاي در حال معامله و جهت بازار، شما مقداري بهره بايد بپردازيد يا از طرفي ديگر ميزاني بهره دريافت كنيد (استراتژي معاملاتي بلندمدت پاكت آپشن).

به طور كلي اگر يك كشور در حال ارائه بهره كافي باشد، معامله‌گران بين‌المللي در حال خريد آن ارز در مقابل يك ارز ضعيف‌تر هستند و به اين شكل يك ترند ايجاد مي‌شود.

عناصر بنيادي يا فاندامنتال
دنبال كردن و تفسير عملكرد اقتصاد كه به تحليل فاندامنتال شناخته مي‌شود، با استراتژي معاملاتي بلندمدت سنخيت دارد.

عناصر فاندامنتال شامل ميزان شغل در يك كشور، نرخ بهره، CPI (شاخص قيمت مصرف‌كننده) و حتي سياست مي‌شود (استراتژي معاملاتي بلندمدت پاكت آپشن).

عناصر تكنيكال
تحليل تكنيكال در هنگام به كارگيري انواع مختلفي دارد. اگر شما به يك معامله‌گر ديگر در مورد تحليل تكنيكال بگوييد، او ممكن است به ميانگين‌ متحرك‌ها فكر كند.

 

در حالي كه برخي ديگر ممكن است به انديكاتور MACD و يا ديگر انديكاتورها و ابزار تحليل تكنيكال فكر كنند.

به طور كلي زماني كه به دنبال معامله بلندمدت و تصوير كلي از بازار هستيد،‌ بايد به دنبال جنبه‌هاي تكنيكال بازار براي حمايت كردن از معامله‌ي خود نيز باشيد.

اگر به دنبال خريد يك جفت‌ارز هستيد، مطمئنا نمي‌خواهيد كه اين جفت‌ارز از نظر تكنيكال در شرايط اشباع از خريد قرار داشته باشد (استراتژي معاملاتي بلندمدت پاكت آپشن).

 

 

 

 

 

 

ايمو، وايبر، واتس آپ و تلگرام : 00971588875100

مشاورين در تلگرام : https://t.me/pforex

همكاران در واتس آپ : https://wa.me/971588875100

اينستا گرام فاركس حرفه اي : https://www.instagram.com/pforex

كانال آپارات : https://www.aparat.com/pforex  

كانال تلگرام : https://t.me/joinchat/AAAAADu797cSgJI7D5QAAg

ايميل : [email protected]

پيج فيس بوك : https://www.facebook.com/PFOREXFA

يوتويب : https://www.youtube.com/playlist?list=PL5z2C3ZCJKkqHvOxGQWBOqxCWLwaE5Lnv

 

پيروز باشيد 

 

فاركس حرفه اي


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/1/21 ساعت: ۱۲ توسط:pforex :